Wat leerlingen over mijn lessen zeggen
Ik geloof in een positieve en ondersteunende leeromgeving. Ont-spanning staat voorop bij het leren pianospelen. Ik ben heel gelukkig dat mijn leerlingen en hun ouders de voordelen van mijn aanpak ervaren. Lees hieronder wat zij te zeggen hebben over hun ervaringen met mijn lessen en mijn manier van lesgeven.
"Bas heeft een ongelooflijk positieve instelling. Moeilijke stukken legt hij op zo’n manier uit dat ze speelbaar worden. En het mooiste is: hij leert je vanaf de eerste les dat fouten maken erbij hoort!"
Ouder van een leerling
"Het geduld van Bas is ongeƫvenaard. Zijn positieve benadering maakt dat ik altijd met plezier naar de les ga en durf te experimenteren zonder angst om fouten te maken."
Sophie, pianoleerling
"Wat Bas zo uniek maakt, is dat hij je leert van je fouten te leren, in plaats van ze te vermijden. Hierdoor speel ik met veel meer ontspanning en merk ik dat ik technisch sneller vooruitga en veel meer van de muziek kan genieten."
Linda , pianoleerling
Waarom kiezen voor pianoles van Bas van Westerop?
Mijn lessen richten zich vooral op ontspanning waardoor er technisch en muzikaal zoveel meer mogelijk is. Met geduld en een positieve benadering zorg ik voor een fijne leeromgeving. Wilt u dit zelf ervaren? Neem dan contact op voor een proefles!
Maak jouw eigen website met JouwWeb